:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

vineri, februarie 27, 2009

Romania.Tara naspa.Nu e subiect de discutie.

Ceaiul Lizului.CEL MAI BUUUUN sa zicem "subiect".Daca nu era ceaiul alaaa....

Paranoia.DA.Bun subiect.Cel mai tare <-- Eu sunt extrem de paranoica.Cica se spitalizeaza chestia. AM avut cea mai naspa saptamana din viata mea de clasa a-9-a. Marti mi-a cedat corpul.In sensul ca am devenit un pescar de plictiseala asa bun incat am dat la peste de 4 ori.Perfect. Miercuri.La doctor.Am stat evident ceva timp pe langa usa aia...Cand am intrat.Surpriza ea nu-mi gaseste nimic,doar greata de liceu.Ca de'.A avut si ea copii la CNVA si stiee eaaa... Joi.La scoaaaala.Ce fericire pe capu' meu ca ma intorc la prietenii mei.Si ei?Fericiti nevoie mare ca "m-au lasat sa ma acomodez " SINGURA.Alta zi perfecta.Si de EL nici ca am dat.Trist.Am avut nevoie sa ma descarc.Asa ca am tras un plans pana acasa.Si acasa si mai si.M-au potolit Cristi si Cata.Insa io o tineam p'a mea ca nimeni nu ma iubeste.Perfect.A inceput PARANOIA.Ca asa si pe dincolo.Ihm. Vineri.Iar nu dau de EL.Alta Paranoia.Si ganduri peste ganduri.Si cand colo...EL avea nevoie de mine.Si n-am fost acolo.Ca de' domle.Io asteptam sa vina el... Pe un ... anumit PIX : IRINA Fire blanda si iubitoare.O prietena mereu intelegatoare.



Mor.Atata prostie n-am vazut.Daca nu suporti pe cineva de ce nu ii zici ? Sau de ce sa te comporti ca si cum sunteti prieteni? De dragu' a ce? Nu mai comentez ca o sa imi iasa fire albe si o sa ma apuc sa beau prea multa cafea.

Fire verzi
De-abea astept privirile mugurilor.Prima mireasma a primaverii si verdele ala crud.Perfect de crud.Vreau sa mergem iar la gradina publica.Sa stam jos sa ne uitam la cer.Si sa...sa nu cadem in sus,pentru ca ne tinem de mana.Fire verzi.Multe fire verzi ridicate in sus...ca niste pixuri.ca niste tepi.Fire....fireee.....MAI AVEM NEVOIE SI DE IAARBAA...

In fine.O sa merg inainte doar pentru ca ASA TREBUIE.Nu-mi pasa de restul.

2 comentarii: