:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

sâmbătă, februarie 07, 2009

vine vine primavaaaraa!

Azi...zi minunata.Am inceput prin a face curatenie in toata casa.Am sters prafu' ,am dat cu aspiratoru' si mi-am facut ordine in camera...Afara primavara in toata regula asa incat n-am avut chef nici de cafea.Soare cat cuprinde si caldura..Caldura frate ca doar e 7 februarie nuu?


Ca sa ma rasplateasca mama a avut grija sa faca o friptura de pui bine rumenita cum ador eu.[sunt cam prea mancacioasa in ultimu' timp....]
Apoi am stat sa ma rog de tata sa-mi scoata rolele cele vechi ca noi n-am...Si le-a scos...si m-am apucat de treaba.M-am apucat sa fac pe mecanicu' si sa le repar.Si a mers....Serios.


Mai incoooloooo.....Am reusit sa imi implinesc 2 dintre dorintele mele cele maaai...dragute:)) ...
Am mers pe faleza, noaptea , cu rolele cuuuu...Florin...:) :>


Floriin..Ah..Pix.El e Pix.si nici 1000 de cuvinte n-ar putea sa il descrie asa cum e.E atat de complex si in unele privinte semanam atat de mult.Si e pur si simplu special.Si tre' sa fii un ciudat sa nu te poti apropia de el pentru care un caracter atat de prietenos.Si e un om simplu dar te face sa te intrebi ce ascunde sub tricourile lui negre...Si sub parul ala mare care sta mereu ridicat.E atat de linistit uneori si pe cat de linistit pe atat de nebun si zvapaiat.E ca un copil mai mare.Si e atat de placut ... isi da silinta sa fie o companie placuta ... si faza e ca nu trebuie sa se chinuie.Mereu e placut. Se mira de ce pustoaicele de la a 8-a sunt innebunite dupa el.E un vis.


Si cum ziceam.Merit oare sa mi se implineasca visele astea?


Sau poate odata cu primavara pleaca si stresul meu? pleaca problemele si gandurile rele?
Nu stiu dar imi place ACUM.Si acest ACUM nu vreau sa se termine.E special.Si ador sa traiesc clipa.



CARPE DIEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu