:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

sâmbătă, martie 07, 2009

Am mancat sticla dar...



Totusi culmea ma observa cine nu trebuie.


Dar e bine.Cred.Incep sa inteleg ca nu poate fi asa cum vreau eu mereu.


Si e cam naspa.




Da' e primavara duudeee.Si e...Frig.Da' ce conteaza o sa fie totul ok.Si o sa fie mai cald ca niciodata.Desi...prefer sa ploua.Mirosul ploii ma linisteste.




Delirez total.E atat de ciudat.Nu simt nimic.Adica.Parca nu sunt vie.Sunt intr-un vis continuu si nu reusesc sa scap sa ajung la adevarata mea viata.Si e aiurea.Ma vreau pe mine aia care sunt eu.Eu tampita.Sunt tampita intr-un mod prea normal si nu-mi convine.






Mda.Azi era sambata mea cu Cata.Culmea.Sunt singura.Si astept...





Un comentariu: