:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

vineri, februarie 06, 2009

pppffff....

Si uite cum incepe week-end'ul de dinaintea celui de-al doilea semestru de boboc in LVA.
Plictiseala.

As vrea sa ies pe geam si sa zbor.Afara e cald.Frumos.Si eu stau in casa.Si ma rog sa scap mai repede aerul asta inchis...Cautam ceva sa desenez.Nici inspiratie n-am.Si tot ce imi vine in minte sunt lucrarile alea de care ne-au anuntat profii...Pfoaaaii...Am un chef nemaipomenit.

Ghioceii de la Florin s-au uscat la mine pe birou.Nici nu vreau sa ii arunc.Am sa ii las aici pana se hotaraste primavara sa apara.Nu-mi pasa ca sunt ofiliti.Ei au facut vacanta asta mai frumoasa.Serios.Ador florile.Nu stiu de ce.Dar sunt frumoase pur si simplu.

Mi-e dor de Cata.Si de Ioana si de Alexa.Si mi-e dor de gandacu' ala blond de la 9A.Si mi-e dor de Pix si de Fular.Si de restu' nebunilor din liceu.Doar de ei mi-e dor.Nu de fizica...nu de...romana.


Culmea.Ma doare capu'.Culmea??? nea...E ceva normal.Si iar stau prea mult la comp.Mama zice ce de-aia am ochii galbeni.Io zic ca is galbeni de la fumu' de prin cafenele. Ei .mare chestie.

FEBRUARIE.Ce dragut.Cat de repede poa' sa treaca timpul.Anu' trecut pe vremea asta eram innebunita de stres.Ca dadeam tezele alea unice...pfooaai...cata ciocolata am putut sa mananc inainte de teze :)) ...


FEBRUARIE.Luna in care mi-am pus picioru' in ghips ca imi rupsesem tendonu' la dreptu'.Cum am reusit? N-am nici cea mai vaga idee.Dar e dragut sa imi amintesc ce fel veneau colegii la mine.Si l-am tinut pana pe 6 martie...

FEBRUARIE.Cica luna indragostitilor.Cred ca nu am sa comentez asta.Mi-ar lua ceva.

Si azi e vineri.Pppffff....



iru.

3 comentarii:

  1. Eu sunt Fular, nuh? Parca imi spusesesi odata... dar tot nu mi-ai povestit cum am ajuns eu fular..hmm!

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ai ajuns fular :"> ?
    pai...tu erai ala mic cu esarfa in fiecare zi care a venit la noi in clasa sa ne anunte de concursu' ala.si erai tot timpu cu puf.si evident erai de remarcat :)) . Si esti fular pentru ca "esarfa" e la feminin :">

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-ar fi deranjat nici esarfa, sincer :"> , da' acum ati comis'o deja!!!

    RăspundețiȘtergere