:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

duminică, februarie 08, 2009

remember?

Iti mai aduci aminte cum ne uitam prin scoala ? cum ne aruncam priviri fara sa ne cunoastem dar stiam ca era ceva legat intre "noi" .
Iti mai aduci aminte cum ai imprumutat un liner ca apoi sa auzi ca ti se zicea " pix" ?
Iti mai aduci aminte cum am venit ca o rosie la tine sa iti intind o foaie pe care scria "Excursie la Iasi..." ? Iti mai aduci aminte cand te-am asteptat o ora sa iesi de la Cambridge? Iti mai aduci aminte cum te rugai de mine sa ies...si eu nu puteam ca era prea tarziu...Iti aduci aminte cand am vorbit prima oara pe mess? : "Ai fost si tu la piesa de teatru nu-i asa?" Iti mai aduci aminte cum nu vroiai cu niciun chip sa imi spui cum facusesi rost de id-ul meu.Si ma puneai sa te intreb . Sa te intreb despre tine.Lucruri care ma interesau dar care nu puteam sa le zic.Si tu "dormeai".Si aflasem ca nu esti singur.Ca ai pe cineva.Si "Ce are Oana aia si eu n-am ? O cheama Dana..." Si imi ziceai ca nu e nimic intre voi.Ca doar...va intelegeti bine.Si ca voi nici nu sunteti prea apropiati.Ca te-a pus sa nu te indragostesti de ea.Si apoi...N-ati mai fost.Dar eu eram.Dar am iesit.Noi am iesit.Si te gadili.Ha.Si incercai sa imi faci "muscatura calului".Si ne plimbam.Mereu.Si mi-era ciuda.Stiam ca n-am sa rezist.Si vorbeam.Tot timpul.Si Cata ma avertizase.Imi zisese ca nu e bine ce fac.Ca te amagesc.Ca fac prostii.Apoi a aparut Sofi.Si stiam ca trebuia sa renunt.Si...N-am renuntat.Nu stiu de ce.Dar n-am facut-o.Si apoi...Ceva cam aiurea s-a intamplat.Insa tot raul e spre bine.Ca noi vorbeam in continuare.Si invatasem Snuff pe derost.Si alte melodii.Si scoala era pe terminate.Si noi ieseam...Si apoi...Ai devenit Chuck Norris.Mai bun decat el.Si am facut tricoul ala.Care sta bestial pe tine.Si mi-ai luat ghiocei.Si eu ca o cretina am venit si i-am cunoscut pe ai tai.Si am mancat clatite.Si sarmale.Si am fost si la Prico.Care ma stie.Nu stiu cum dar ma stie.Si m-ai adus acasa intr-o seara.Si ai dat mana cu tata.Si...apoi...ai fost "spontan".Si eu...eu nu stiam cum sa le explic alor mei.Si apoi...Am mers in gradina.Ah gradina.Am coborat la trenuri."De ce se zice la trenuri? Pentru ca mai jos...sunt trenuri". Si ne-am dus jos.Si stateam si priveam trenurile.Si vorbeam de muzica din gara din Faurei.Si de mata aia care "decedase" [MEEEEOOWW ] Si ne-am lasat pe spate.Si ne uitam la cer.Printre nori.Si apoi imi era frica ca o sa cad in sus.Si m-ai tinut de mana.Sa nu cadem.Si apoi mi-ai luat ceai.Ceai care nu se tine de toarta ca e mai bine sa tii cana cu ambele maini.Si mi-ai luat iar ghiocei....Tii minte cat "te uram" la petrecere? Si bausesi...Si erau de-a beri...Si imi era sete.Asa ca am iesit pe strada.Si saream.Si am luat suc.Si iar saream.Si apoi...am dansat cu Cipi.Si ai venit.Si am dansat noi...Si apoi iar am iesit...si ziceai ca am avut o copilarie fericita.Si am hotarat ca copilaria ta va incepe din nou.Si am sarit coarda.Coarda roz.Si eu vorbeam...si nu mai terminam.Si invatam alfabetul...Si noi..Am iesit cu rolele...Si te urasc.Jur ca te urasc...


aaa...bbb....ccc.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu