:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

joi, februarie 05, 2009

Eheei....

Si iata-ma aici . vorbind...ca doar la asta ne pricepem cel mai bine.sa palavragim ca nebunii.vrute si nevrute....

Am sa incep cu azi.o...zi la fel de "nelafel" cu celelalte.nici o zi nu seamana cu alta.pentru ca azi zici una maine alta.niciodata nu stii ce vrei.da...asa e la 15.as putea sa zic foarte usor ca sunt o nehotarata.ca niciodata nu stiu ce vreau.ca fac numai prostii ca sa scap de rutina...care rutina? de unde? la mine inca nu exista.pentru ca fac ceva.mereu.orice doar ca sa spun la sfarsitul zilei...hei...azi a fost altfel...chiar am facut ceva pentru mine.poate de'aia m-am apucat sa invat singura chitara.poate de'aia vorbesc singura in engleza prin casa.poate de'aia exista Florinel ala micu' din plastilina care imi vorbeste...poate de'aia desenez tot timpu' pe unde apuc.ca sa fiu eu.

Eu...aia care tip ca apucata' cand nu-mi convine ceva.care niciodata nu reusesc sa ma schimb cand imi propun.care fac urat doar daca fratemiu n'a vrut sa manance cu mine.

Eu...aia care ma supar din orice, ca sa imi treaca peste 5 minute.care pune totu' la suflet da' le zice altora ca nu'i bine.aia care oricat mi-ai zice ca imi sta bine cu bluza aia nu o sa te cred pentru ca mi se pare ca o cuta e prea sus.

Eu care atunci cand cunosc un om ma atasez imediat de el...ca apoi sa imi zic ca increderea se castiga greu.

Eu...aia care iubesc "Cei trei muschetari" pentru ca asa imi iubesc prietenii...Prietenii...Numai cuvantul...cuvantul asta inseamna Cata(alias Catuts,Tuts,Portuts sau alte chestii asemanatoare).
Cata e pustoaica aia blonduta, de la gradi pe care toate fetele o invidiau.toti baietii stateau pe langa ea.la serbari intotdeauna era data cu ruj...si isi facea paru' cret...si avea cizmulite...si juca in roluri dragute[ea Scufita Rosie... io Baba din Punguta cu doi bani]...Si Cata e acum colega mea de banca in liceu...E tot ce-ti poti dori de la un om.Si o iubesc.Pentru ca ea e mereu acolo pentru mine.Si pentru ca ochii ei ma fac mereu sa zambesc.Si pentru ca rade la orice , exact ca un copil.Si pentru ca nu pot fi suparata pe ea deloc....

Si mai sunt atatia...atatia prieteni...cred ca mi-ar lua mai bine de o zi doar sa ma gandesc la toti...nu-mi pasa daca ei ma considera prietena sau nu.nu-mi pasa daca ma urasc.Ei sunt prietenii mei.Si-atat.Daca acum i-as enumera...sigur o parte din ei s-ar supara.pentru locul in enumerare...pentru ca nu i-am pus poate.asa ca am sa trec peste asta si am sa zic doar ca ii iubesc si ca imi pare rau daca ii supar ...


Si .... nu stiu... e neterminata "discutia"...ca mai am atatea de zis.da'...ma dor ochii.bine ca oricum acu' inchid blogu si stau pe mess..si probabil nu am sa inchid compu' in urmatoarele 2 ore.asta daca nu apare tata la orizont.so...this is it.


iru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu