:)

Stiti...nebunii au propria lor lume. Si lumea asta se invarte invers decat a celorlati.Ravaseste fiecare cuvant spus.Il transforma in ceea ce nu e.Doar nebunii intre ei se inteleg.Toti suntem nebuni.Pentru ca nimic din ceea ce exista nu e real.Si nimic nu e ceea ce pare.

vineri, mai 06, 2011

Revenind, poate, pentru ultima oara.

Nu stiu de ce scriu acest post. Probabil o sa inchid blogul. Pur si simplu simt ceva. Ceva ciudat. E noapte si am chef de aberat, de iesit din realitatea asta..ireala. M-am saturat pur si simplu. Care e scopu defapt la toata chestia asta? Care e marele plan? Nu se intampla nimic, chiar nimic. Si cand te "loveste" ceva si ai impresia ca s-a schimbat ceva...spuff, cum a venit, pleaca. Si tu esti la fel. De fapt, te-ai schimbat, dar nu se simte. Blablabla. O sa inchei, ma duc poate, sa continui sa desenez, sau poate sa mazgalesc. Sau sa nu fac nimic, ca si pana acum, imi permit, am piciorul in ghips. fuck it.

Un comentariu:

  1. Bai! Trezeste-te, ce e cu atat negativism in tine? De unde si pana unde te-ai gandit tu ca realul e ireal si invers, totul se intampla in mintile noastre nebune de oameni bolnavi mintali. Esti inca la 17 ani, trebuie sa iei altfel lucrurile, gandurile ne fac mult rau, incearca sa iti transpui gandurile in realitate, chiar daca e mai cruda decat ea insasi, sunt multe ce as vrea sa ti le spun, nu imi interpreta acest comment ca pe o critica, ca dehh sunt si eu om si critic si ma critic si ma critica. Ciudat? Deloc, incearca sa deschizi mai bine ochii si sa faci pe placul tuturor ca tie sa iti fie bine, fa-ti tie pe plac ca sa iti fie bine, deoarece tu contezi, tu esti cel mai de pret lucru pe care il ai, viata-i simpla, oamenii sunt complicati, so cheer up and smileeee! >:D<

    RăspundețiȘtergere